Jeżeli:

  • jesteś studentem lub absolwentem (niekoniecznie muszą być to studia prawnicze),
  • mieszkasz w Szczecinie lub województwie zachodniopomorskim, z gotowością do stacjonarnej pracy w kancelarii w Szczecinie, przynajmniej 3 dni w tygodniu,
  • znasz język angielski, bez problemu piszesz i rozmawiasz w tym języku,
  • jesteś osobą rzetelną, obowiązkową i odpowiedzialną,
  • lubisz stabilizację oraz poczucie pewności i bezpieczeństwa w działaniach, w których masz coraz większe doświadczenie,
  • dotrzymujesz terminów,
  • praca o charakterze biurowo-administracyjnym jest bliska Twojej osobowości,
  • lubisz porządek, systematyczność i planowe działania,
  • cierpliwość i wytrwałość to Twoje mocne strony,
  • nie boisz się kontaktu z klientem, nawet bardziej wymagającym; chcesz mu pomóc i wiesz, że jesteś dla niego,
  • jesteś samodzielna/-ny i potrafisz podejmować decyzje (albo przynajmniej czujesz, że możesz rozwijać się w tym kierunku);

to prawdopodobnie Ciebie szukamy!

 

TROCHĘ O NAS

Woda i wiatr to żywioły, które są nam bliskie. Działalność naszej kancelarii opieramy przede wszystkim na obsłudze prawnej podmiotów gospodarki morskiej, w tym rozwijającego się rynku morskich farm wiatrowych, a także przemysłu jachtowego.

Obok wsparcia dla przedsiębiorców, pomagamy również indywidualnym użytkownikom jachtów i łodzi, tak z Polski, jak i z zagranicy. Aktualnie, jesteśmy wiodącą kancelarią, jeśli chodzi o rejestracje jachtów pod polską banderą.

Kierujemy się zasadą: działamy razem, bo razem możemy więcej. Główne wartości naszej kancelaryjnej Załogi to specjalizacja, bezpieczeństwo, komunikacja i rozwój.

 

NA CZYM BĘDĄ POLEGAĆ TWOJE ZADANIA?

  • będziesz odpowiedzialny/-na za przeprowadzenie klienta przez proces rejestracji jachtu,
  • zajmiesz się komunikacją z klientem w sposób proaktywny i pomocny – wyprzedzisz kontakt e-mailowy lub telefoniczny klienta oraz jego potencjalne pytania i wątpliwości,
  • przedstawisz klientowi w sposób jasny i zrozumiały poszczególne etapy,
  • zajmiesz się dokładną analizą dokumentacji przygotowanej przez klienta i skompletujesz wniosek o rejestrację,
  • będziesz na bieżąco monitorować czynności urzędu,
  • uzyskasz pozwolenie radiowe niezbędne do eksploatacji jachtu,
  • będziesz dążyć do jak najbardziej racjonalnych, bezpiecznych i przede wszystkim szybkich rozwiązań dla klienta,
  • będziesz samodzielnie podejmować decyzje w sprawach bieżących; w trudniejszych lub bardziej skomplikowanych sprawach, weźmiesz udział we wspólnych analizach,
  • jako odpowiedzialny i profesjonalny pracownik, będziesz swoje zadania realizować skrupulatnie, rzetelnie i terminowo,
  • dobrze zorganizujesz swój czas pracy, będziesz nim umiejętnie zarządzać, wyznaczając priorytety i cele,
  • będziesz doskonalić umiejętności pracy w zespole, z gotowością na opiekę merytoryczną nad młodszymi stażem pracownikami, którzy będą Cię wspomagać,
  • będziesz mieć oczy i uszy szeroko otwarte, aby uświadomić właścicielom jednostek pływających, że właśnie nas potrzebują.

 

CO OFERUJEMY?

  • wdrożenie w procedurę rejestracji jednostek pływających i uzyskania pozwolenia radiowego,
  • możliwość bezpiecznego rozwoju zawodowego,
  • dobre wynagrodzenie, premiujące zaangażowanie,
  • zdobywanie doświadczeń w gronie profesjonalistów i wsparcie przy realizacji zleceń,
  • możliwość pracy hybrydowej w elastycznym czasie pracy (częściowo stacjonarnie, częściowo online),
  • rozwój znajomości języka angielskiego, w tym w zakresie umiejętności komunikacyjnych i słownictwa branżowego,
  • udział w budowaniu i rozwoju kancelarii,
  • stabilną i stałą współpracę w przyjaznej atmosferze i zgranym zespole,
  • niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych zadań (komputer, oprogramowanie),
  • początkowy trzymiesięczny okres próbny (nie musi być to praca na pełny etat),
  • dodatkowo – dla chętnych – kurs na żeglarza lub sternika motorowodnego.

 

ZAMIAST PODSUMOWANIA

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • odpowiedziałaś/- łeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia,
  • jesteś gotowy/-wa na weryfikację opinii o Tobie u byłych pracodawców lub klientów,
  • czujesz, że możesz i chcesz dopasować się do naszej Załogi (dokładnie zapoznaj się z naszą misją i kulturą organizacyjną).

PORA NA TWÓJ RUCH

Napisz krótki list motywacyjny (może być w treści e-maila), w którym wskażesz:

  • jak wyglądała dotychczas Twoja praca i na czym polegała, a jeśli nie pracowałeś/-łaś, jak przygotowujesz się do zajęć i egzaminów na studiach?
  • podaj przykłady sytuacji, w pracy lub na studiach, w których nie odnalazłaś/-łeś się z punktu widzenia ich organizacji, przebiegu, realizacji?
  • dlaczego chcesz z nami współpracować?

Prześlij nam również aktualny życiorys (CV) w formie PDF.

Całość na adres email: a.sienkiewicz-zbroja@zbrojaadwokaci.pl

Leave a Reply

Ostatnie artykuły

Nowe regulacje AI Act: wymogi dla właścicieli jachtów i stoczni
30 listopada 2024
Zielona energia a przemysł i transport morski
24 listopada 2024
Rejestracja pod banderą chorwacką – co warto wiedzieć? 
14 listopada 2024

Kategoria

Aktualności

W tym miejscu będziemy przedstawiać, w nieco bardziej blogowej i przyjaznej atmosferze, aktualne wpisy dotyczące bieżącej działalności i prawniczych kwestii.

Zapraszamy też do dyskusji!